Յոգայի 10 առավելություն՝ գիտականորեն ապացուցված Յոգայի 10 առավելություն

Յոգայի 10 առավելություն / Սկիզբ առնելով Սանսկրիտերենի “յուջի” բառից, որը թարգմանաբար նշանակում  է միություն ՝ յոգան համարվում է հնադարյան պրակտիկա, որը միավորում է հոգին և մարմին. Այն իր մեջ ներառում է շնչառական վարժություններ, մեդիտացիա, և դիրքեր ստեղծված՝ Ձեր օրգանիզմի լարվածությունը նվազեցնելու և սթրեսի մակարդակը իջեցնելու համար. Ստորև ներկայացնում ենք Ձեր դատին յոգայի 10 ամենակարևոր առավելությունները.

Յոգայի 10 առավելություն

1. Բարելավում է մարմնի ճկունությունը

Բարելավում է մարմնի ճկունությունը

Ճկունության ձեռքբերումը յոգայի ամենաառաջին և ամենաակնհայտ օգուտն է. Ձեր առաջին դասի ընթացքում դուք դժվար թե կարողանաք ձեռքով դիպչել Ձեր ոտքի մատերին, բայց եթե նույն հաճախականությամբ մասնակցեք յոգայի դասերին, դուք աստիճանաբար կզգաք մկանների թուլացում և ի վերջո կնկատեք,որ անհնարին դիրքերը կդառնան հնարավոր. Դուք հավանաբար նաև կսկսեք նկատել, որ անցյալում ունեցած  որոշակի ցավեր մարմնի տարբեր մասերում կանհետանան.

2. Ուժեղացնում է մկանային համակարգը

Ուժեղացնում է մկանային համակարգը.

Զարգացած և ուժեղ մկանները անում են ավելին քան Ձեր գեղեցիկ կազմվածքի ապահովումը. Նրանք մեզ պաշտպանում են այնպիսի հետևանքներից, ինչպիսիք են արթրիտը և մեջքի ցավը. Երբ դուք յոգայի միջոցով կառուցում եք դիմադրողականություն և ամրություն, սկսում եք բալանսավորել դրանք Ձեր ճկունության հետ. Իսկ եթե դուք պարզապես հաճախեիք մարզադահլիճ և ծանր քաշային վարժություններ կատարեիք, միգուցե և ձեռք բերեիք ամրություն միայն ձեր ճկունության շնորհիվ.

3. Նվազեցնում է ստրեսի առաջացման աստիճանը ձեր օրգանիզմում

Նվազեցնում է ստրեսի առաջացման աստիճանը ձեր օրգանիզմում.

Յոգան հայտնի է իր սթրեսի և լարվածության նվազեցման ունակությամբ. Նույնիսկ որոշակի ուսումնասիրություններ ցույց են տվել,որ յոգան կարողանում է իջեցնել կորտիզոնի արտազատությունը, որը համարվում է սթրեսի առաջնային հորմոնը. Ամենաստացված ուսումնասիրության ժամանակ օգագործել են 24 կանանց, ովքեր պնդում էին,որ սթրեսի աստիճանը բավականին բարձր է իրենց օրգանիզմում. Երեքամսյա յոգա ծրագրից հետո, նրանց օրգանիզմում կորտիզոնի աստիճանը բավականին նվազել էր, նրանք նույնիսկ պնդում էին, որ իրենց կյանքի որակն է բարելավել.

4. Թեթևացնում է օրգանիզմում անհանգստությունը

Թեթևացնում է օրգանիզմում անհանգստությունը

Շատ մարդիկ սկսում են իրենց յոգայի ճանապարհը ՝ հույս ունենալով թեթևացնել իրենց հոգում բուն դրած անհանգստությունը, և բավականին հետաքրքիր է,որ կան մի շարք ուսումնասիրություններ,որոնք ապացուցում են մեզ, որ յոգան իսկապես օգնում է այս հարցում. ՈԻսումնասիրություններից մեկի ժամանակ 34 կին, ովքեր ունեին ակնհայտ խնդիրներ լարվածության և անհանգստության հետ,մասնակցեցին յոգայի դասընթացների շաբաթական երկու օր երկու ամի.

Թեթևացնում է օրգանիզմում անհանգստությունը

Դասընթացների վերջում նրանք ովքեր մասնակցել էին, խոստովանեցին, որ ավելորդ լարվածությունը և անհանգստությունը բավականին նվազել է իրենց օրգանիզմում. Ամբողջապես պարզ չէ, թե ինչպես է յոգան ազդում այսպիսի ախտանիշների վրա, սակայն այն ընդգծում է ներկայում ներկա լինելու կարևորությունը և օգնում է գտնել խաղաղություն հոգում.

5. Բարելավում է սրտի առողջությունը

Բարելավում է սրտի աշխատանքը

Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել,որ յոգան կարող է բարելավել սրտի առողջությունը, և կարող է նվազեցնել սրտի որոշակի հիվանդությունների ռիսկային գործոնը. Ուսումնասիրություններից մեկը ցույց է տվել, որ այն քառասունն անց մարդիկ,ովքեր զբաղվում են յոգայով 5 տարի անընդմեջ և ավել,ունեն ավելի ցածր արյան ճնշում, քան նրանք ովքեր չեն զբաղվում. Արյան բարձր ճնշումը սրտային հիվանդությունների(սրտի կաթված,ինսուլտ) առաջնային պատճառներից է. Իջեցնելով արյան ճնշումը կապահովագրվեք վերոնշյալ հիվադություններից.

Յոգայի 10 առավելություն

Յոգայի 10 առավելություն

6. Բարելավում է կյանքի որակը

Բարելավում է կյանքի որակը

Յոգան վերջին տարիների ընթացքում ավելի ու ավելի մեծ հայտնիություն է ձեռք բերում որպես հատուկ թերապիա հազարավոր մարդկանց համար  ՝ կյանքի որակը բարելավելու գործում.
Ուսումնասիրություններից մեկի ժամանակ 135 տարեցի առաջարկել են մասնակցել կամ 6 ամսյա յոգայի դասերի, կամ քայլարշավների. Վեց  ամիս անց յոգա ընտրողները միաձայն համաձայնվեցին այն մտքի հետ, որ այն բարելավում է կյանքի որակը, ինչպես նաև ազդում է տրամադրության վրա, վերացնում է հոգնածության զգացումը. Մյուս ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս ոչ միայն յոգայի ազդեցությունը կյանքի բարելավման վրա, այլ նաև ապացուցում, որ այն կարող է նվազեցնել քաղցկեղային ախտանիշները հիվանդների մոտ. Ուսումնասիրությունը կատարվել է մի կնոջ վրա, ում ախտորոշել էին կրծքի քաղցկեղ և նրան սպասվում էր քիմիոթերապիա. Յոգան նրան օգնեց նվազեցնել քիմիոթերապիայի ախտանիշները, ինչպիսիք են սրտխառնոցը և ործկումը.

7. Կարող է թեթևացնել միգրենային գլխացավերը

Կարող է թեթևացնել միգրենային գլխացավերը.

Միգրենը հաճախ կրկնվող ուժեղ գլխացավի տեսակ է, որը ավանդաբար բուժվում է միայն դեղամիջոցների շնորհիվ՝ ցավը փոքր ինչ թեթևացնելու համար. Կան հազարավոր ուսումնասիրություններ,որոնք ապացուցում են,որ յոգան կարող է թեթևացնել միգրենային ախտանիշները, որոնցից մեկի ժամանակ ընտրվել է 60 հոգի, որոնցից կեսը պայքարել է գլխացավի դեմ յոգայի հետ միասին, մյուսները՝ առանց. Ուսումնասիրությունը ցույց է տվել,որ յոգան բավականաչափ ազդել է գլխացավերի հաճախականության վրա.

8. Խթանում է, որպեսզի ձեռք բերեք առողջ սնվելու սովորություն

Խթանում է, որպեսզի ձեռք բերեք առողջ սնվելու սովորություն.

Կենտրոնացած սնվելը, որը կոչվում է նաև ինտուիտիվ սնվել, մի գաղափար է, որը խրախուսում է Ձեզ ներկա լինել սնվելու պահին, այսինքն ուշադրություն դարձնել Ձեր սննդի համին, հոտին և կառուցվածքին, ինչպես նաև ուշադրություն դարձնել թե ինչ մտքեր կամ զգացողություններ ունեցաք սնվելու ժամանակ.

Այս պրակտիկան ապացուցված է, որ նպաստում է Ձեզ՝ առողջ սնվելու սովորություններ ձեռք բերել,որն էլ իր հերթին կօգնի կառավարել արյան մեջ շաքարի աստիճանը, կօգնի ավելի արագ քաշ կորցնելու հարցում և կվերացնի ձեր խանգարված սննդակարգը.Քանի որ յոգան նույնպես շեշտը դնում է մաքսիմալ կենտրոնացման և ներկա պահը զգալու վրա, ապա այն միանշանակ կօգնի Ձեզ հաղթահարել առողջ սնվելու սովորություն ձեռք բերելու հարցում.

9. Օգնում է բարելավել շնչառությունը

Օգնում է բարելավել շնչառությունը.

Պրանայաման կամ յոգային շնչառությունը, հատուկ պրակտիկա է յոգայում, որը կենտրոնանում է շնչառությունը կառավարելու վրա՝ հատուկ տեխնիկաների և վարժությունների միջոցով. Յոգայի հիմնական տեսակները ներառում են այս շնչառական վարժությունները և մի շարք ուսումնասիրություններ ապացուցում են, որ յոգան օգնում է շնչառության բարելավմանը.

Ուսումնասիրություններից մեկի ընթացքում քոլեջների 287 ուսանող անցան 15 շաբաթանոց դաս, որի ժամանակ նրանց սովորեցրել էին տարբեր յոգայի դիրքեր և շնչառական վարժություններ.Կուրսի վերջում նրանց մոտ բավականաչափ բարձրացավ կենսական կարողությունը, որը չափանիշն է, թե որքան օդ կարող է դուրս մղվել Ձեր թոքերից. Դա հիմնականում կարևոր է նրանց համար, ովքեր ունեն թոքերի կամ սրտի հետ խնդիրներ, ինչպես նաև ասթմա.

10. Բարելավում է քնի որակը

Բարելավում է քնի որակը

Վատ քունը հիմնականում կապված է ճարպակալման, բարձր արյան ճնշման և դեպրեսիայի հետ. Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ յոգան ներառելով Ձեր կյանք՝ անմիջապես կզգաք բարելավում ձեր քնի մեջ. Ուսումնասիրություններից մեկը կատարվել է լիմֆոմա ունեցող հիվանդների վրա, և ապացուցվել է, որ նվազել է քնի հետ կապված խանգարումները, բարելավել է քնի որակը և տևողությունը, և նվազել է քնաբերներ օգտագործելու կարիքը.

Յոգայի 10 առավելություն