Մարզումներ և Մկանի ցավ  Sport And Astrology / Սպորտ և Աստղագիտություն

Cross Sport / Մարզումներ և Մկանի ցավ       Cross Sport / Մարզումներ և Մկանի ցավ         Cross Sport        Cross Sport / Մարզումներ և Մկանի ցավ      Cross Sport / Մարզումներ և Մկանացավեր     Cross Sport / Մարզումներ և Մկանացավեր

Մարզումներ և Մկանի ցավ / Ինչու են ցավում մկանները մարզումներից հետո. 5 աննկատ պատճառ.

Մարզումներ և Մկանի ցավ / Ցավերը մկաններում ինտենսիվ մարզումներին հաջորդող օրերին բացարձակապես օրգանիզմի նորմալ ռեակցիան է ուժեղ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության նկատմամբ. Այդ թվում դուք  կարող եք մեղմել անհարմար զգացողությունները. Եթե մի փոքր ավել ժամանակ հատկացնեք ձգումներին,ընդունեք տաք լոգանք հանգստացնող յուղերով.
Բայց ինչ անել եթե դուք չեք արել ոչ մի գերբնական բան,իսկ մկանները միևնույն է ցավում են. Ահա միանգամից ի քանի պատճառ, որոնց մասին կարող է վկայել այդ տեսակ ռեակցիան.

Մարզումներ և Մկանի ցավ

Մարզումներ և Մկանի ցավ

Ինչու են ցավում մկանները մարզումներից հետո. 5 աննկատ պատճառ.

Ձեզ անհրաժեշտ է ընդմիջում

Եթե ձեր մկանները ստիպված են լինում աշխատել ավելի,քան սովորաբար, մկանային հյուսվածքում առաջանում է միկրոբորբոքում. Եվ հենց այդ պատճառով էլ դուք զգում եք այդքան ուժեղ ցավի զգացում մարզումներից 24-48 ժամ հետո. Որպեսզի օրգանիզմի վիճակը վերադառնա իր նորմային,մկաններին անհրաժեշտ է ժամանակ վերականգնվելու համար,նույնիսկ ամենահագեցած ֆիթնես ռեժիմ ունենալու դեպքում. Այնպես որ, եթե երկու օր անց մկանները միևնույն է դեռ ցավում են,ապա կազմակերպեք ձեզ համար հանգստյան շաբաթ.
Հնչում է վախեցնող. Հատուկ ձեզ համար փորձագետները առաջարկում են ծայրահեղ դեպքում փոխել ինտենսիվ ուժային մարզումները մի փոքր ավելի քիչ ագրեսիվ մարզումներով,օրինակ վազք,պիլատես կամ յոգա.

Դուք խմում եք անբավարար քանակությամբ ջուր 


Կծկումներ/սպազմեր/ լինում են երբ մկանները ինքնակամ կրճատվում են. Այն ժամանակ երբ փորձագետները մինչ այսօր ճշգրիտ չեն պարզել,թե ինչն է հրահրում այդ կծկումները. Նրանք կարող են ենթադրել,որ ջրազրկումը զգալի կերպով մեծացնում է դրանց առաջացման հավանականությունը. Դադարներով մարզվելը,որը թույլ է տալիս փոփոխել վարժությունների տեմպը և նրանց մոտեցումը, և իհարկե միարժամանակ պարբերաբար ջրի օգտագործումը մարզման ժամանակ իրոք կարող են օգնել> ասում է Բրայան Շուլցը՝ բժշկական գիտությունների   թեկնածու,վիրաբույժ-օրթոպեդ և մասնագետ սպորտային բժշկության ոլորտում.

Ձեզ անհրաժեշտ են էլեկտրոլիտներ


Հատուկ ինտենսիվ մարզումից հետո բավարար չէ խմել միայն ջուր և կատարել մերսում,անհրաժեշտ  է լրացնել օրգանիզմում այնպիսի հանքային նյութերի պակասը ,ինչպիսիք են նատրիումը,կալիումը և մագնեզիումը. Որոնք օգնում են ապահովել օրգանիզմում հեղուկների ճիշտ հավասարակշռությունը. Փորձագետները զգուշացնում են,որ այս կարևոր աղերի և ջրի անբավարարությունը կարող է հանգեցնել արյան հոսքի անբավարարությանը. Որն էլ որպես հետևանք կարող է առաջացնել մկանային վնասվածքներ,այսինքն ցավեր և կծկումներ. Չեք կարող ձեզ անվանել սպորտային էներգետիկ ըմպելիքների երկրպագու,ապա կօգնեն նաև բանանը,գետնանուշի յուղը, ջրիմուռները և հասարակ կաթը.

Ձեր վրա ազդում է եղանակը կամ հիվանդությունը    Մարզումներ և Մկանի ցավ


Եթե դուք զգում եք ձեզ հոգնած և միաժամանակ զգում եք նվվացող ցավ մկաններում,առանց արտահայտված պատճառի. Ապա միանգամայն հնարավոր է , որ ձեր մկանային համակարգը փորձում է ձեզ տեղեկացնել սպասվող եղանակային փոփոխությունների մասին. Նաև այս ախտանիշները,եթե խոսքը գնում է եղանակային կախվածության մասին. կարող են զուգորդվել թեթև սրտխառնոցով. Մեկ այլ տարածված պատճառ նման մկանային կծկումների,դա վիրուսային հիվանդությունն է , որը դեռ նոր է սկսել ձեր օրգանիզմում<խլել իշխանությունը>. Փորձեք միջոցներ ձեռնարկել ,որպեսզի վարակը ձեր օրգանիզմին չհասցնի ավելի լուրջ  վնաս,և մի քանի օրով հրաժարվեք ակտիվ կյանքից և այն փոխարինեք հօգուտ ծուլանալուն և ժամանակը սիրելի սերիալի ընկերակցությամբ ծախսելը.

Մարզումներ և Մկանի ցավ  Երեկ հիանալի երեկույթ էր 

Հիանալի,բայց մի փոքր երկարատև.Խնդիրն այն է , որ եթե երեկոյի ընթացքում դուք ձեզ թույլ եք տալիս 3 գավաթից ավել գինի. Ապա հաջորդ օրը ձեր մկանները իրենց կարող են զգալ այնպես,ասես երեկ դուք ամենաքիչը վազել եք մարաֆոնում. Ալկոհոլը ակտիվացնում է իմունային համակարգը,որի հետևանքով ձեր օրգանիզմը սկսում է  ակտիվ դիմադրել բորբոքային պրոցեսներին. Գումարած դրան,ալկոհոլը հայտնի է իր միզամուղ հատկությամբ,այնպես որ այստեղ կատարվում է նույն պրոցեսը,ինչը որ մարզումների ժամանակ անբավարար քանակությամբ հեղուկ օգտագործելուց. Ջրազրկումը և բորբոքային ռեակցիան առաջացնում են ուժեղ մկանային ցավեր> զգուշացնում է Բրայան Շուլցը. Այնպես որ եթե դուք չեք ցանկանում կարողանում հրաժարվել հերթական կոկտեյլից,ապա փորձեք երեկույթի ժամանակ խմել մեկ բաժակ ջուր ամեն գավաթ ալկոհոլից հետո.